تبدیل شدن لباس مدرسه به یک منظره در ویکتوریا

لباس مدرسه در حال تبدیل شدن به یک منظره کمتر رایج در سراسر ویکتوریا است.

بیش از 12 ماه از زمانی که دولت ویکتوریا دستور مبل راحتی 8 نفره داده است که تمام مدارس ایالتی باید شلوار و شورت برای دختران ارائه دهند می گذرد. مدارس خصوصی به طور فزاینده ای به نام انتخاب، راحتی، ترویج حرکت و آماده سازی دختران برای دنیای بزرگسالان همین کار را انجام می دهند.

کالج دخترانه قلب مقدس در هیوزدیل، کالج مرسی در کوبورگ، کالج آو ماریا در آبرفلدی، و کالج کیلبردا در منتون امسال یک گزینه شلوار معرفی کردند. مدرسه دخترانه Korowa Anglican در Glen Iris “به زودی” شلوار خواهد آورد، در حالی که Loreto College Ballarat هر دو شلوار و شورت را در سال 2020 معرفی خواهد کرد.

پولی فلانگان، مدیر گرامر دختران شلفورد کاپشن خلبانی اصل امریکا در کالفیلد، گفت که دانش آموزانش گزینه شلوار معرفی شده در سال جاری را دوست داشتند.

شلوار

او گفت: “تعدادی از مدارس دخترانه به سمت شلوار می روند و احتمالاً یکی از آن لحظات “وقتش است”. دختران این روزها به اندازه 20 سال پیش محدود به تصورات زنانگی و آنچه مردم در مورد آنها فکر می کنند نیستند. آنها در مورد راحتی انتخاب های معقولی می کنند. دقایقی صبح که دارند لباس می پوشند.”

MLC در کیو مدت‌هاست که شلوار عرضه لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز کرده و امسال شلوارک اضافه کرده است. “در حالی که بخشی از آن دانش آموز بود، MLC نیز به تغییر زمان پاسخ می داد و خوشحال بود که انتخاب هایی را برای ترجیحات فردی دانش آموزان ارائه می دهد.”

کیت دیشون، مدیر کالج دخترانه ماونت شلوار مازراتی مشکی سنت جوزف در آلتونا، گفت که مدرسه او امسال یونیفورم “مقدمه” – که شامل کت و کراوات بود – را با گزینه شلوار و شورت جایگزین کرده است.

  • منابع:
    1. ‘I wear them, don’t you?’ More schools give pants a chance
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.