شرایط آب و هوایی مناسب برای دریافت عایق رطوبتی

این دال ها به عنوان سکوهای مونتاژ نسبتاً پایدار و در همه شرایط آب و هوایی برای دریافت عایق رطوبتی برای سطح زیرین دال سایش، و همچنین برای حمایت، با انحراف کم یا بدون انحراف، صندلی های میلگرد و ایزوگام پنج میل میلگردها در هنگام نصب دال سایش تقویت شده استفاده می شوند.

چنین دال‌های زمینی غیرمسلح رطوبت و آب را جذب می‌کنند، که باعث از بین رفتن هر سیستم عایق رطوبتی از این صفحات زمینی می‌شود، چه غشای مایع یا تقویت‌شده. این نکته ای است که در انتخاب مواد و سیستم های حفاظتی باید مدام در نظر گرفته شود.

نصب غشا در تشک گلی بر اساس بستر است. روی صفحات بتنی غشا باید کاملاً چسبیده باشد. در بسترهای شنی، چسبندگی ممکن نیست، بنابراین ممکن است غشای پایینی با اتصالات چسبیده شل باشد. ایزوگام دلیجان در صورت نیاز به غشای اضافی، باید روی غشای پایینی چسبانده شود.

عایق رطوبتی حصیر گلی باید 9 تا 12 اینچ فراتر از فونداسیون قرار گیرد تا بتوان غشای عمودی را روی انگشت در معرض سطح افقی قرار داد.

زیرلایه: عایق رطوبتی را می توان بر روی بسترهای مختلفی مانند بتن، تخته های فیبر سیمانی، تخته های گچی یا چوب اعمال کرد. بتن بهترین ماده زیرلایه را برای ایزوگام یکتا گستر سیستم های عایق رطوبتی فراهم می کند.

بستر بتنی ترجیحی یک دال بتنی سازه ای یکپارچه ریخته گری در محل است. این مناسب تر از بتن پیش ساخته است زیرا بتن پیش ساخته نیاز به روکشی با ضخامت نامی 2 اینچ دارد ایزوگام ضد شوره تا سطح بالایی صاف و پیوسته برای از بین بردن درزهای کنترلی ایجاد کند.

اتصالات کنترلی مستعد باز شدن از انتهای باربر اعضای سازه ای از پیش ساخته شده هستند و به درزهای انبساط برای تطبیق حرکت بین دال ها نیاز دارند.

  • منابع:
    1. Guidelines for Proper Waterproofing Design
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن طلا های حضرت سلیمان در مصر!
    2. رفتگر خوش شانسی که ثروتمند شد!
    3. رنگ روغنی رئیس جمهور را از تصادف وحشتناک نجات داد
    4. ساخت دفتر با الیاف نقره برای شاهزادگان مصری!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.