کاشت برنج پاکستان طبیعت موجب فراری شدن دختری در مزرعه شد

بدانید که برنج پاکستان طبیعت را چگونه کشت و برداشت میکنند.

آنها 3000 سال است که در مرکز ژاپن برنج می کارند. همیشه یک تجارت پیچیده بوده و تا به امروز نیز همینطور باقی مانده است.

دانه ها فقط زمانی به خوبی جوانه می زنند که ماه ها در یک حوضچه آب با نور آفتاب با عمق حداقل پنج سانتی متر بنشینند، اما ساقه ها را فقط زمانی می توان برداشت کرد که آب تخلیه شده باشد و برای چند هفته خشک شود.

این یک درجه نامقدس از عارضه ایجاد می کند. این بدان معناست که برنج به طور کلی باید در تراس هایی رو به خورشید کشت شود و آب از دامنه تپه از طریق شبکه ای از دریچه ها و دایک ها به خوبی مدیریت شود.

باید یک تراس بالایی وجود داشته باشد که به عنوان یک مخزن یا حوضچه عمل کند و یک توافق بسیار دقیق بین همه کشاورزان در مورد اینکه چه زمانی تراس خاص آنها برای دریافت یا تخلیه آب آماده می شود.

کل جامعه به درک محکمی از هیدرودینامیک، ماهیت قانون‌گرا و دیدگاهی بسیار دقیق و منظم نیاز دارد.

جامعه‌شناسان در قرن بیستم هنگام تلاش برای درک ویژگی‌های شخصیت ژاپنی، بر آنچه که به عنوان «نظریه برنج» شناخته می‌شود تمرکز کردند که بیان می‌کند ملتی که رژیم غذایی آن قرن‌ها به برنج وابسته بوده است، بسیاری از موارد را توسعه خواهد داد.

ویژگی هایی که برای کشت موفق آن لازم است. آنها پیشنهاد کردند که ژاپنی‌ها اینگونه هستند که هستند کامل، مشارکتی، دقیق، سنتی، متمرکز بر “ما” به جای “من”  اساساً به دلیل فضیلت‌هایی که اکثر آنها مجبور بودند برای برداشت محصول تمرین کنند. تراس های برنج مکان هایی مانند Maruyama Senmaida شخصیت ملی را شکل داده است.

برعکس، همان جامعه شناسان پیشنهاد کرده اند که ویژگی های بسیاری از کشورهای غربی فردگرا، بی حوصله، متکی به خود و نوآور – نتیجه کشت گیاه بسیار متفاوت آنها بوده است: گندم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.