بهترین کود شیمیایی برای زعفران | عرضه کود ارزان در کشور

بهترین کود شیمیایی برای زعفران، کودی می باشد که از ترکیبات عناصر متفاوت تشکیل شده باشد و باعث رشد هورمون های گیاه و افزایش گل و درشت شدن کلاله ها شود.

در کشت زارهای زعفران، مراحل مختلفی برای کود دهی و محلول پاشی وجود دارد. کشاورزان برای تقویت پیاز زعفران، از دی ماه تا فروردین از کودی به نام سافرون مجیک استفاده می کنند. کود دهی و محلول پاشی زمستان برای زعفران، فواید زیر را دارد:

  • باعث افزایش گل و درشت شدن کلاله ها می شود.
  • قدرت کلروفیل سازی را افزایش می دهد.
  • وزن و تعداد پیاز را افزایش می دهد.
  • باعث گل آوری می شود.
  • نقل و انتقال عناصر غذایی در گیاه زعفران را افزایش می دهد.
  • و …

کودها در دو دسته شیمیایی و طبیعی به فروش می رسند و در اختیار کشاورزان قرار می گیرند. کودهای شیمیایی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها برای مراحل خاص یا گیاه خاصی به کار می روند. در برابر کودهای شیمیایی، هنوز هم از کودهای طبیعی برخی از کشاورزان برای حاصل خیز کردن زمین شان، استفاده می کنند. این کودها را نیز باید با مشورت متخصصان بکار گرفت. قدرت کودهای حیوانی بیشتر است و خاصیت گرم بودن آن ممکن است در مکان های گرم، باعث سوزاندن گیاه شود.

بهترین کود شیمیایی برای زعفران | عرضه کود ارزان در کشور

توزیع و پخش کود شیمیایی در کشور

توزیع و پخش کود شیمیایی در کشور

شرکت های زیادی هستند که در کار توزیع و پخش کود شیمیایی در کشور می باشند. این شرکت های تولیدی کود فسفات، کود اوره، کود گیاهی با مکیفیت و … کودهای شیمیایی را عرضه می کنند.

شرکت های تولیدی و همچنین شرکت های وارد کننده انواع کود شیمیایی سفید، نمایندگی های متفاوتی در سراسر کشور دارند. در هر شهری که زندگی می نمایید، می توانید این نمایندگی را پیدا نموده و به آن ها سر بزنید یا این که از راه دور با فروشندگان آن، تماس بگیرید.

این نمایندگی های مسوول توزیع و پخش کود شیمیایی می باشند.

اولین تولید کننده کود شیمیایی در ایران

اولین تولید کننده کود شیمیایی در ایراندر تحقیقات صورت گرفته آمده است که نخستین تولید کننده کود شیمیایی در ایران، در سال 1945 میلادی و در قالب یک کارگاه کوچک در اطراف شهر کرج آغاز به کار کرده است. تولید این کارخانه پس از یک دهه به 60 تن رسیده بود و کودهایی مانند: سوپر فسفات ساده، نتیرات پتاسیم و پودر استخوان به بازار عرضه می کرده است. این تولیدی کم کم و با گذشت زمان، نه تنها کارگاه کوچک خود را گسترش داده که عرضه کود شیمیایی را به سراسر کشور انجام داد.

صاردات کود شیمیایی به قیمت کارخانه

صاردات کود شیمیایی به قیمت کارخانهاگر قصد دارید کود شیمیایی تولیدات داخلی کشور را به خارج از کشور صادر کنید، می توانید با کارخانه های متفاوتی که در کار تولید کود شیمیایی هستند تماس بگیرد. این کارخانه انواع مختلفی از کودهای شیمیایی را با کیفیت های متنوع در اختیارتان خواهند گذاشت. این شرکت ها همچنین گاهی تخفیف های ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند که می تواند در سودآوری بسیار خوبی باشد.

شرکت تولید کننده کود شیمیایی صادراتی

شرکت تولید کننده کود شیمیایی صادراتی

شرکت های تولید کننده کود شیمیایی در کشور، بیشترشان در کار صادرات نیز می باشند. این شرکت ها، انواع و اقسام کودهای شیمیایی را تولید کرده و آن را برای صادرات آماده می نمایند. فروش کود شیمیایی در داخل کشور هم از سوی همین شرکت ها انجام می شود.

نمایندگی های شرکت های تولیدی کود شیمیایی، در خارج کشور هم فعال هستند. این نمایندگی های را می توان در سراسر شهرهایی که کود صادر می شود، پیدا نمود.

بزرگترین بازار کود شیمیایی در کشور

بزرگترین بازار کود شیمیایی در کشور

در اغلب شهرهای کشور می توان کود طبیعی ارزان مشهد یا کود تهران یا … را از بازارهایی خریداری کرد که در آن خرید و فروش کود شیمیایی انجام می شود. این بازارها کودهای گوناگونی را برای فروش در معرض مشاهده قرار می دهند.

در کنار این، سایت های زیاد اینترنتی وجود دارند که کارشان خرید و فروش کود شیمیایی می باشند. این سایت ها بازار بزرگی محسوب می شوند که در این عرصه فعالیت گسترده ای دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.