تولید کننده کود کشاورزی | بازار فروش انواع کود شیمیایی

تولید کود در ایران ، شامل تولید کود شیمیایی، دامی ، ارگانیک و غیره می گردد. که هر کدام با توجه به قیمت فروش، کیفیت و بازدهی، بازار ها و مشتریان خاص خود را دارند. موارد استفاده و نیاز بسیار زیاد به کود های شیمیایی در کشاورزی (باغبانی، زراعتی، گلخانه ای ، گلهای تزئینی زمینه های مختلف دیگر) که عمدتا به منظور افزایش تولید این محصولات صورت می گیرد باعث شده شرکت های تولید کننده کود کشاورزی نیز در حال افزایش و گسترش باشند.

تولید کننده کود کشاورزی | بازار فروش انواع کود شیمیایی

تولید کننده انواع کود های کشاورزی

تولید کننده انواع کود های کشاورزیبا توجه به تنوع کودهای مختلف، نحوه تولید کود، نیز بایکدیگر متفاوت است. کتاب های کشاورزی و باغبانی مختلف ، روش های متعددی را برای تولید انواع کود و همچنین کاهش زمان رسیدن کود به مرحله ی قابل استفاده را  آموزش داده اند. علاوه بر این در زمینه ی نحوه تولید کود، به عنوان استفاده در مواردی مانند گلهای ساختمانی تزئینی و گلخانه ای کوچک نیز فیلم ها ، کتاب ها ، و آموزش های مجازی بر روی وب سایت ها قرار گرفته است.

بهترین کود های کشاورزی تولید شده در کشور

بهترین کود های کشاورزی تولید شده در کشورانواع کود های مختلف در کشور تولید و خرید و فروش می شوند عمده کود مصرفی رایج در ايران را کود های اوره، دی آمونيوم فسفات، پتاسيم سولفات، سولفات آمونيوم، نيترات آمونيوم، سوپرفسفات ساده و سوپر فسفات تريپل و کلرورپتاسیم تشکيل می دهد در بسیاری از شهر های کشور با توجه به عوامل محیطی و رونق کشاورزی و دامپروری، شرکت های مختلفی نیز در زمینه ی تولید انواع کود ها فعالیت می کنند. در سطح کشور انواع تولیدی های کود نیتروژن دار مشهد،کود شیمیایی تبریز ،از جمله ی این موارد هستند که سهم مؤثری در تولیدات محصولات کشاورزی دارند. کشور ما در زمینه ی تولید کود های سولفات پتاسیم و سوپر فسفات تریپل علاوه بر تولیدات داخلی به واردات نیاز دارد و  شرکت های مختلف،با تلاش های صورت گرفته در پی رفع این نیاز و خود کفایی کامل کشور از واردات کود هستند.

نمایندگی فروش انواع کود های کشاورزی

نمایندگی فروش انواع کود های کشاورزی

تولید کود ارگانیک، در انواع گوناگون و توسط شرکت مختلف انجام و از طریق نمایندگی های فروش به مشتریان ارائه می گردد این محصول علاوه بر کاربرد هایی که در افزایش تولید محصولات کشاورزی دارد توانسته است از خروج ارز از کشور نیز حائز اهمیت باشد. کشور های حوزه خلیج فارس از جمله امارات از خریداران عمده ی تولید کود ارگانیک می باشد. با افزایش تولید این محصول توسط شرکت ها می توان در جهت اشتغالزایی و ارز آوری نیز گام های بزرگی برداشت.

مناسب ترین قیمت فروش انواع کود

مناسب ترین قیمت فروش انواع کود

کود های مختلف با اهداف گوناگون از جمله افزایش تولید محصولات زراعی مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از انواع کودهای تولید شده ، مزایا و معایبی دارند که بر میزان فروش و همچنین قیمت تمام شده برای مشتری بستگی دارد. قبل از بیان این موارد، بهتر است ابتدا ، دسته بندی کلی کود ها بیان شود. امروزه می توان کودهای شیمیایی معمول را در سه دسته ی شیمیایی،
دامی و بیولوژیک تقسیم بندی می شوند. مزایای کود
های شیمیایی، دسترسی مناسب و  افزایش میزان تولید در زمان کوتاه می باشد معایب آن نیز، سفت شدن خاک ، تغییر کیفیت خاک (شور شدن و آلودگی خاک) ، افت کیفیت محصولات ( جذب عناصر غیر ضروری در گیاه)، آلودگی آبهای سطحی و کشاورزی و ایجاد بیماری های صعب العلاج می باشد. در مورد کود های دامی نیز مزایایی مانند موثر بودن در بهبود کیفیت خاک و افزایش تولید محصول را می توان نام برد و معایبی نیز همچون وجود انواع ویروس ها و میکروارگانیسم‌ ها، نیاز به استفاده از سموم آفتکش جهت کنترل میکروارگانیسم‌ های مضر موجود در کود دامی، ایجاد بوهای مشمئز کننده و انتقال بیماری‌ های مشترک با دام را می توان فهرست نمود و در آخر ، مزایای کودهای بیولوژیک  بهبود کیفیت خاک ، فاقد هرگونه آلودگی ، سرشار  از مواد مغذی ، سبب افزایش تولید می شود، قابلیت بسته بندی آسان و فاقد بوی نامطبوع است که بررسی این نکات و قیمت ها ی آن ها می توان بهترین نوع کود با مناسب ترین قیمت را خریداری نمود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.