خوردن زغال اکتیو پرنده در طب سنتی موجب اختلال عصبی می شود

باربیکیو حیاط خلوت شما ممکن است اولین چیزی باشد که با شنیدن کلمه زغال چوب به ذهنتان خطور می کند، اما زغال فعال در واقع کاملاً با چیزی که برای پختن استیک در یک روز گرم تابستان استفاده می کنید متفاوت است.

بسیاری فکر می کنند که زغال اکتیو پرنده مانند یک اسفنج عمل می کند و هر چیزی را در بدن که با آن تماس پیدا می کند جذب می کند.

متخصصان کایروپراکتیک Schaumburg IL می‌دانند که زغال فعال به عنوان یک درمان طبیعی برای انواع بیماری‌ها در نظر گرفته می‌شود و جایگزینی عالی برای داروها یا محصولاتی است که دارای مواد مصنوعی زیادی هستند.

می توان آن را از منابع مختلفی تهیه کرد، اما معمولاً زغال چوب فعال که از پوسته نارگیل می آید ایده آل است.

هنگامی که ماده ای که از آن ساخته شده است تا دمای بسیار بالایی گرم می شود، ترکیب آن تغییر می کند و شبیه زغال چوب است با این تفاوت که بسیار متخلخل است.

به هر حال، زمانی استفاده می شود که کسی سم بخورد، بنابراین منطقی است.

زغال

با این حال، زغال چوب فعال کمی ظریف تر است و از یک بار منفی برای جذب سموم به آن استفاده می کند.

این فرآیند جذب نامیده می شود و با فرآیندی که همه ما تصور می کنیم کاملاً متفاوت است. از آنجایی که زغال فعال بسیار متخلخل است، می‌تواند عناصر ناخواسته را مستقیماً از بدن شما خارج کند.

استفاده از زغال فعال می تواند فواید مختلفی هم برای سلامتی و هم برای زیبایی شما داشته باشد. در اینجا 10 روش برتر برای استفاده از این ماده شگفت انگیز آورده شده است.

این دلیل اصلی است که همه ما در مقطعی از زندگی خود در مورد زغال فعال شنیده ایم، زیرا این ماده توسط Poison Control به عنوان یک درمان اضطراری برای سموم معرفی شده است.

نه تنها برای بلع تصادفی موادی مانند سفید کننده یا آفت کش ها مفید است، بلکه می تواند به مقابله با اثرات مصرف بیش از حد دارو نیز کمک کند.

به جای استفاده از محصولاتی که ادعای مزایای ضد پیری دارند و به سادگی ظاهر فیزیکی شما را هدف قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.