چین خرید بادام درختی امروز را در دوران کرونا ممنوع اعلام کرد

بادام درختی امروز سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین E، پروتئین و فیبر است آنها ممکن است برای حمایت از کاهش وزن در افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، موثر باشند.

بادام می تواند منجر به بیماری های مختلف و مشکلات سلامتی شود.

دانشمندان همچنین به طور آزمایشی مصرف بیشتر ویتامین E را با خطر کمتر ابتلا به بیماری آلزایمر مرتبط کرده اند.

یک بررسی در سال 2016 اشاره می کند که یک آنتی اکسیدان موجود در ویتامین E، آلفا توکوفرول، ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان نقش داشته باشد.

با این حال، مطالعات بیشتری برای تأیید این موضوع مورد نیاز است زیرا یافته‌ها در کل متناقض بوده‌اند.

دریابید که کدام غذاها منبع خوبی از ویتامین E هستند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بادام ممکن است به مدیریت سطح قند خون کمک کند.

بادام

بسیاری از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 سطح منیزیم پایینی دارند.

کمبود در میان کسانی که در مدیریت سطح قند خون خود مشکل دارند شایع است. دانشمندان نشان داده اند که ممکن است ارتباطی بین کمبود منیزیم و مقاومت به انسولین وجود داشته باشد.

بادام (Prunus dulcis) یکی از پرمصرف ترین آجیل های درختی در سراسر جهان است که در محیط های خشک مانند کالیفرنیا، اسپانیا و استرالیا تولید تجاری دارد.

مصرف زیاد بادام تا حدی به دلیل استفاده همه جانبه آن در محصولاتی مانند آرد بدون گلوتن و جایگزین های لبنی و همچنین منبع پروتئین در رژیم های گیاهخواری است.

آنها حاوی غلظت بالایی از ترکیبات تقویت کننده سلامت مانند ویتامین E هستند و مزایایی را برای کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و بهبود سلامت عروق نشان داده اند.

علاوه بر این، بادام کم آلرژی زاترین آجیل درختی است و حاوی مقادیر بسیار کمی از گلیکوزیدهای سیانوژنیک است.

تولید در دو دهه گذشته با تولید 3.12 میلیارد پوند گوشت مغز تنها در کالیفرنیا در سال 2020 (USDA 2021) به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که منجر به تاکید جدیدی بر ارزش گذاری محصولات کمکی (به عنوان مثال، پوسته، پوسته، پوست و آب بلانچ) شده است.

این مقاله مروری بر ترکیب شیمیایی مغز بادام (به عنوان مثال، ماکرو و ریز مغذی‌ها، ترکیبات فنلی، گلیکوزیدهای سیانوژن و آلرژن‌ها) و تحقیقات فعلی در مورد ارزش‌گذاری محصولات کمکی بادام ارائه می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.