استفاده از شاخه نبات فله موجب درمان قوز قرنیه می شود

با وجود محبوبیت Chupa Chups نه تنها در بین کودکان، واضح بود که همیشه برای همه مناسب نیست که با آبنبات چوبی در دهان در انظار عمومی ظاهر شوند.

در سال 1990، این شرکت کار بر روی شاخه نبات فله برای بزرگسالان را آغاز کرد. پس از مطالعه دقیق مخاطبان، سازنده به این نتیجه رسید که نسل قدیمی طعم با طراوت را ترجیح می دهد.

بنابراین کار بر روی مینی آب نبات Smint بدون شکر آغاز شد. این شرکت قبلاً تحت رهبری پسر برنات، خاویر، به تولید آنها مشغول بود، که پدرش در سال 1991، پس از بازنشستگی، فرمان دولت را به او سپرد.

جستجو برای شاخه نبات عالی برای بزرگسالان چهار سال طول کشید. در سال 1994 معرفی شد. یک آب نبات با طراوت کوچک به شکل مثلثی غیر معمول با حرف S در وسط بلافاصله در بین خریداران بزرگسال مورد تقاضا قرار گرفت.

طی شش سال بعد، اسمنت مترادف با نفس تازه شد. کمپین بازاریابی که با موفقیت توسط این برند با شعار “No Smint, No Kiss” راه اندازی شد به او در این امر کمک کرد.

نبات

این شرکت همچنین به جنبش سرطان سینه پیوست و شروع به اهدای سهمی از هر بسته Smint با طعم توت فرنگی فروخته شده به صندوق کرد. این همکاری تا امروز ادامه دارد.

در مورد شاخه نبات کودکان Chupa Chups، این شرکت نیز به همین جا بسنده نمی کند. از سال 2015، مالک این شرکت سالانه حدود 4 میلیون یورو بر روی ایده های جدید سرمایه گذاری کرده است.

برای همیشه، شیرینی هایی با آدامس در داخل، آبنبات چوبی که زبان را به رنگ های مختلف رنگ می کنند و همچنین چوپا چوپی که سوت می زد و در دهان منفجر می شد، ظاهر شد.

قرن بیست و یکم پیشرفت جدیدی در ترویج آب نبات ایجاد کرده است – اکنون این شرکت آماده است تا آبنبات چوبی را نه تنها به عنوان یک خوراکی برای کودکان تبلیغ کند. پوسترهای تحریک آمیزی وجود داشت.