استفاده از رب گوجه ورامین در غذای ملکه موجب تنفر وی از همسرش شد

رب گوجه ورامین سرشار از مواد مغذی است، علاوه بر این، حاوی اجزای مفیدی است که به مقدار زیاد در گوجه فرنگی خام یافت نمی شود.

به طور کلی می توان گفت که خواص درمانی رب گوجه فرنگی چیزی کمتر از خواص دارویی گوجه فرنگی نیست، بلکه در برخی موارد حتی بیشتر از آن است.

برای افرادی که از طب سنتی پیروی می کنند توجه به ماهیت غذاهای مختلف بسیار مهم است.

نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که اگرچه رب گوجه فرنگی مانند گوجه فرنگی سرد است، اما از نظر سردی متعادل تر از خود گوجه فرنگی است.

از آنجایی که مصرف رب گوجه فرنگی ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد، دانستن روش نگهداری صحیح و اولیه این محصول برای حفظ کیفیت و سلامت آن بسیار مهم است.

یکی از سوالات متداول خانم ها این است که آیا می توان رب گوجه فرنگی را بعد از باز کردن قوطی داخل قوطی نگهداری کرد یا باید آن را به ظرف شیشه ای منتقل کرد؟

رب

محصولات گوجه فرنگی در سراسر جهان بسیار محبوب هستند و گوجه فرنگی در سس ها، چاشنی ها و البته سس گوجه فرنگی در هزاران دستور غذا تبدیل شده است.

اگر می خواهید از محتویات تمام قوطی ها و کمپوت ها استفاده کنید و نه فقط رب گوجه فرنگی را بعد از باز کردن طولانی مدت درب آن استفاده کنید.

باید آن را به ظرف دیگری منتقل کنید، اگر دقت کنید بعد از باز کردن درب قوطی، برهم کنش یکی از اجزای ترکیب غذا به خصوص ماده اسیدی مانند خمیر با دیواره فلزی دیواره داخلی قوطی کاملاً بلند است بنابراین بهتر است قوطی را در ظرف دیگری باز کنید که ترجیحاً یک شیشه است.

نکته مهم دیگر این است که وقتی درب شیشه یا کمپوت را باز می کنید، تقریباً غیرممکن است که دوباره آن را محکم ببندید.

در حین انتقال به ظرف دیگری این امکان را فراهم می کند و محکم درب ظرف از آلوده شدن غذا جلوگیری می کند.

از طرفی یکی از عوامل اصلی کپک زدن بتونه که هم در شیشه ها و هم در ظروف شیشه ای ایجاد می شود، ورود این آلودگی ها به غذا است.

بنابراین رعایت بهداشت، به عنوان مثال استفاده از کاردک تمیز و خشک هنگام خارج کردن رب از ظرف می تواند از آلودگی غذا و در نتیجه کپک زدن جلوگیری کند.

برای تهیه رب گوجه فرنگی باید از گوجه فرنگی سالم و ارگانیک استفاده کرد تا در هنگام مصرف وارد بدن نشود.

برای خرید رب گوجه فرنگی باید از کارخانه های معتبر خرید کرد چرا که برخی از تولیدکنندگان مواد اضافی برای حجم رب اضافه می کنند که کیفیت و رنگ آن را به شدت کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.