با خوردن ماکارونی آنکارا از فشار خون در امان بمانید

ماکارونی آنکارا یک وعده (حدود 2 اونس) پاستا غنی شده با حدود 30 درصد یا 125 میکروگرم از مصرف توصیه شده روزانه اسید فولیک در رژیم غذایی غنی شده است.

اسید فولیک به بدن شما کمک می کند تا سلول های جدید را حفظ کرده و تولید کند. همچنین ممکن است به پیشگیری از سرطان روده بزرگ و دهانه رحم و همچنین کاهش خطر نقص مادرزادی در زنان باردار کمک کند.

پاستا به عنوان یک کربوهیدرات پیچیده، به گلوکز تجزیه می شود، که سوخت اولیه مغز و بدن شما برای حفظ انرژی و هوشیاری شما در طول روز است. اغلب می شنوید که ورزشکاران حرفه ای قبل از یک بازی بزرگ یک کاسه بزرگ پاستا می خورند.

با GI پایین، اکثر انواع ماکارونی سطح قند خون (نسبتا) را کنترل می کنند، بنابراین می توانید در طول روز پرانرژی بمانید.3 اگر به بیماری مانند دیابت مبتلا هستید، قبل از افزایش قابل توجه کربوهیدرات های پیچیده در بدن، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

پاستا دارای سدیم کم و بدون کلسترول است، بنابراین می توانید نسبت به آنچه می خورید احساس خوبی داشته باشید. برای تقویت بیشتر مواد مغذی، سعی کنید مقداری ماهی تازه یا غذاهای دریایی را به ماکارونی خود اضافه کنید. غذاهای دریایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که به کاهش کلسترول و محافظت از سلامت قلب کمک می کند.