توزیع کلمپه کرمان به صورت رایگان برای دانش آموزان مدارس ابتدایی اجباری شد

در حالی که ممکن است یک مشت کلمپه مانند یک کابوس سلامتی به نظر برسد، نیازی به احساس گناه در مورد شیرینی های گاه به گاه وجود ندارد.

برعکس، خوردن کلمپه کرمان فواید شگفت انگیزی دارد.

چه به فکر افزایش انرژی باشید و چه به کاهش سطح استرس، شیرینی ها می توانند به شما و بدنتان در لحظات استرس زا بگذرند و در مقادیر مناسب می توانند برای سلامت کلی شما مفید باشند.

اگرچه ممکن است بهترین ایده نباشد که خودتان را آب نبات بنوشید، شیرینی های گهگاهی به روش های شگفت انگیزی به شما کمک می کند. به خواندن ادامه دهید تا همه چیز درباره فواید باورنکردنی خوردن شیرینی برای سلامتی بدانید.

هنگام خوردن یک میان وعده کلمپه، شکر چیزی تقریبا غیرممکن است که از آن اجتناب کنید. با این حال، دلایلی وجود دارد که چرا قند بر بدن شما تأثیر می گذارد.

ابتدا قند خیلی سریع وارد جریان خون شما می شود و پس از رسیدن به مغز، دوپامین آزاد می کند.

دوپامین چیزی است که باعث می شود یک عمل را به یک پاداش یا نوعی انگیزه مرتبط کنید.

کلمپه

به این ترتیب، برخی استدلال می کنند که شکر اعتیاد آور است. با این حال، اگر درست استفاده شود، می‌تواند راهی عالی برای غلبه بر خستگی و خستگی باشد و حتی می‌تواند به بدن شما کمک کند که هرگز انتظارش را نداشتید.

5 مزیت شگفت انگیز کلمپه ها برای سلامتی که باید بدانید.

کلمپه ها می توانند به شما کمک کنند عمر طولانی تری داشته باشید.

یک مطالعه در سال 1998 نشان داد که مردان در سن دانشگاهی که به طور منظم کلمپه می خورند دو برابر بیشتر از افرادی که شیرینی می خورند، عمر می کنند.

حتی مهم نبود که شرکت کنندگان چقدر آب نبات خوردند – کسانی که هر مقدار شیرینی مصرف کردند بیشتر از کسانی که هرگز آب نبات نخوردند عمر کردند.

با این حال، کسانی که حدود یک بار در هفته شیرینی می‌خوردند نسبت به کسانی که به طور منظم شیرینی می‌خوردند، عمر طولانی‌تری داشتند. بالاخره اعتدال ضروری است!

کلمپه های شکلاتی راهی عالی برای کمک به کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی هستند.

به عنوان مثال، برخی از مطالعات نشان می دهد که کسانی که به طور منظم شکلات می خورند، 39 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از حمله قلبی هستند.

افرادی که یک تخته شکلات در هفته می خورند حتی 46 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از سکته هستند.

حتی فراتر از این، شکلات حاوی سروتونین است، یک انتقال دهنده عصبی کلیدی که در بدن شما یافت می شود و به تثبیت خلق و خو و کاهش علائم اضطراب و افسردگی کمک می کند.

حتی ممکن است برخی از اثرات آنتی اکسیدانی فنل های شکلات وجود داشته باشد.