تولید کیف کراس بادی محکم و جادار از برند معروف

این کیف تعادل یین ین با الهام از رنگ های زندگی، داستانی را روایت می کند و توسط صنعتگران کنیا بافته شده است. این کیف کراس بادی محکم و در عین حال جادار، ساخته شده از الیاف بومی گیاه سیزال آفریقایی، می تواند به عنوان یک لپ تاپ روزانه یا کیف فعالیت آخر هفته عمل کند.

حسی غنی، بافتی و روستایی دارد که ظریف و راحت است. رنگ سفید در فرهنگ آفریقایی به معنای خلوص، صلح و لحظات عالی است. رنگ سیاه نشان دهنده رنج، غم و اندوه، از دست دادن و روزهای سخت انسان است. آنها با هم یک تعادل زیبا ایجاد می کنند.

در آمازون پرایم موجود است. این کیف تعادل یین ین با الهام از رنگ های زندگی، داستانی را روایت می کند و کیف پالتویی چرم  توسط صنعتگران کنیا بافته شده است.

این کیف کراس بادی محکم و در عین حال جادار، ساخته شده از الیاف بومی گیاه سیزال آفریقایی، می تواند به عنوان یک لپ تاپ روزانه یا کیف فعالیت آخر هفته عمل کند. کیف زنانه دوشی چرم حسی غنی، بافتی و روستایی دارد که ظریف و راحت است.

رنگ سفید در فرهنگ آفریقایی به معنای خلوص، صلح و لحظات عالی است. رنگ سیاه نشان دهنده رنج، غم و اندوه، از دست دادن و روزهای سخت انسان است. کیف دوشی اسپرت آنها با هم یک تعادل زیبا ایجاد می کنند.

رنگ ها و الگوها ممکن است کمی متفاوت باشد. هر قطعه دست ساز منحصر به فرد است. الیاف آن گیاهی بادوام، قابل شستشو و ارگانیک برداشت شده از گیاه آگاو.کیف چرم مجلسی سازگار با محیط زیست، زیست تخریب پذیر و سازگار با زمین است.

  • منابع:
    1. BALANCE HANDMADE SISAL CROSSBODY BAG
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از خیار در تهیه پیتزا
    2. چرا باید در تشت روغن، آب باران بریزیم؟
    3. روش های پولشویی که هیچ گاه نمی دانستید
    4. با 5 روش زیر می توانید مخارجتان را مدیریت کنید!