تیشرت مردانه جودون که در کاخ شاه به عنوان دستمال پارچه ای استفاده می شد

تیشرت مردانه جودون به عنوان نوعی تی‌شرت بدون آستین در نظر گرفته می‌شود که شانه‌های شما را خالی می‌کنند اما همچنان نوعی بند دارند.

معمولاً یک بند پهن. تی‌شرت‌های بدون آستین برای تابستان یا برای قرار دادن انواع دیگر پیراهن‌ها به صورت لایه‌بندی روی آن‌ها، از جمله پیراهن‌های آستین بلند، عالی هستند.

تی‌شرت‌های بدون آستین مردانه معمولاً پیراهن‌های عضلانی نامیده می‌شوند.

در حالی که تی‌شرت‌های بدون آستین برای زنان در سبک‌های بسیار متنوعی هستند، از آن‌هایی که دارای بند اسپاگتی هستند.

معمولاً بادامک تا آنهایی که طبیعت بسیار تزئینی دارند. علاوه بر این، پیراهن های اسپرت اغلب به سبک تی شرت های بدون آستین عرضه می شوند و تمام تی شرت های بدون آستین می توانند ساده یا تزئینی باشند.

کیگود زنانه گاه به گاه توری پشت توری نیم آستین بلوز تی شرت آبی آسمانی بلوک رنگی تاپ راه راه مانند آستین های کلاه، آستین های سه چهارم عمدتاً در تی شرت های زنانه یافت می شوند.

آستین‌ها زیر آرنج قرار می‌گیرند، اما نه تا مچ دست، یعنی سه‌چهارم پایین دست شما قرار می‌گیرند.

آن‌ها می‌توانند شل باشند یا گشاد، و همچنین می‌توانند تا حدودی تغییر کنند و بازوهای شل و روان داشته باشند و در اطراف آرنج مناسب‌تر باشند.

این سبک در واقع آستین Dolman یا Batwing نامیده می شود. وقتی هوا خنک است، اما هنوز سرد نیست و دیگر گرم نیست، آستین سه ربع کاملاً عالی است، و حتی اگر دوست دارید می‌توانید آن‌ها را روی تی‌شرت‌هایی با آستین کوتاه‌تر بپوشانید.

نمای نزدیک مردی که عینک آفتابی خود را روی تی شرت یقه گرد خود می گذارد یا در می آورد.

یقه گرد محبوب ترین و رایج ترین نوع یقه برای تیشرت ها است. زیر گردن قرار می گیرد و یک نوع یقه بسیار ساده است و برای مردان و زنان عالی است.

زیر پیراهن های مردانه معمولاً پیراهن های یقه گرد هستند و این نوع تی شرت ها به قدری رایج هستند که تقریباً همه افراد روی کره زمین بیش از یک تی شرت یقه گرد در کمد آویزان دارند.

اگرچه هم مردان و هم زنان گاهی اوقات این نوع گردن را کمی محدود کننده می دانند، اما معمولاً به اندازه کافی راحت هستند که هرگز نباید مشکلی ایجاد کند.