جوراب شلواری مشکی که سایز پا را با هر بار پوشیدن عوض می کند

در بیشتر قرن بیستم، جوراب شلواری مشکی جزء ضروری لباس زنانه بود.

اما پس از آن، بسیاری از Gen X و Boomers سال‌ها پیش از پوشیدن جوراب شلواری دست کشیدند و آن‌ها را ناخوشایند دانستند و به راحتی توسط دویدن خراب می‌شدند.

اکثر زنان هزاره هرگز آنها را نپوشیده‌اند و به لطف لباس‌های معمولی‌تر اداری، در بیشتر دفاتر نیازی به پوشیدن آن‌ها ندارند.

اما جوراب شلواری هنوز منقرض نشده است.

به گزارش گروه NPD، در واقع، در میان زنان جوان از محبوبیت کمی برخوردار است.

گروه NPD گزارش می دهد که جوراب بافی خالص در دوره یک ساله منتهی به می 2015، 482 میلیون دلار فروش داشته است و 27 درصد از این فروش به Millennials بوده است که با توجه به افزایش 9 درصدی آن، این گروه احیای قابل توجهی می نامد.

و او می‌گوید: “اگر پاهای عالی ندارید، جوراب شلواری با شاید کمی تیرگی بیشتر، می‌تواند تعداد زیادی از ایرادات را بپوشاند.

آنها می‌توانند به پوست شما رنگ بیافزایند، به شرطی که به نوعی مطابقت واقعی داشته باشد.

اگر وجود داشته باشد. کمی براق بودن آنها، آنها می توانند ساختار پاهای شما را تقویت کنند.

جوراب

 

 

البته، آرایش و برنزه کننده نیز می توانند همین کار را انجام دهند.

اما نکته اصلی این است: بین سال‌های 2009 تا 2013، طبق گزارش Experian Marketing Services، تعداد زنانی در ایالات متحده که گفته‌اند جوراب شلواری معمولی خریده‌اند، 40 درصد کاهش یافته است.

تعداد زنانی که گفته اند جوراب شلواری کنترلی خریده اند 47 درصد کاهش یافته است.

که من را به پسرهایی برمی گرداند که می خواهند ما جوراب شلواری بپوشیم.

زنان از جوراب شلواری اجتناب می کنند و به این کار ادامه خواهند داد زیرا دوست نداشتن ما از آنها بیشتر از مردانی است که آرزو می کنند ما آنها را بپوشیم.

جستجوی «جوراب شلواری» در گوگل، پیوندهایی را به برندهای بزرگی مانند Nonsense و Hanes می آورد، اما همچنین تکرار مدرن دیگری از لباس پا را نشان می دهد.

به عنوان یک هدف طلسم. یکی از بهترین نتایج یک ویدیوی فضولی شش دقیقه ای به نام منشی با دامن کوتاه، جوراب شلواری و پاشنه بلند” است.

بسیاری از عکس‌هایی که در هشتگ جوراب شلواری اینستاگرام ظاهر می‌شوند.

(کمتر از نیم میلیون بازدید، در مقایسه با 1.1 میلیون جوراب شلواری و 2.3 میلیون جوراب شلواری)، تمرکز بر جنبه جنسی نیز دارند، با یک برچسب خاص‌تر،  جوراب شلواری، همچنین بیش از 60000 پست را نشان می دهد.