زمانی که متوجه می شوید کفش برای پایتان کوچک شده است

هنگامی که انگشتان پا به انتهای کفش برخورد می کنند، زمان آن است که اندازه را بزرگ کنید. وقتی آج کف کفش فرسوده شد، زیرا ممکن است خیلی لیز شوند.
ساییدگی زیاد در کناره یا آثار خراش ممکن است به معنای تنگ بودن کفش باشد. وقتی سوراخ هایی در انگشتان پا وجود دارد کفش اسپرت چراغ دار یا پاشنه ها به شدت ساییده شده اند.

کمی نگهداری منظم می تواند به افزایش عمر کفش مدرسه کمک کند. از یک پارچه نرم و مرطوب برای پاک کردن هرگونه کثیفی یا گلی استفاده کنید. اگر کفش ها دارای کفی داخلی قابل جابجایی هستند، آنها را مرتب چک کنید، زیرا شن یا خاک به راحتی می توانند به دام بیفتند.

پولیش کفش می تواند به کاهش خراش ها کمک کند و همچنین به کفش های چرمی درخشندگی و محافظت می بخشد.

کفش‌های مرطوب را با روزنامه بپوشانید تا در عین حال که شکل کفش را حفظ می‌کنید، رطوبت را خارج کنید. کفش های چرمی را جلوی بخاری نگذارید، زیرا باعث خشک شدن کفش اسپرت مردانه بیش از حد کفش و ترک خوردن چرم می شود.

سعی کنید کفش ها را با اولین نشانه های پوشیدن درست کنید. یک پینه دوز می تواند کفی ها را تعمیر کند یا جوراب را جایگزین کند. اگر توری ها فرسوده شده اند، قبل از اینکه بند بیایند، آن ها را تعویض کنید. (همچنین تعمیر کفش معمولاً ارزانتر از خرید کفش جدید است و در دفن زباله صرفه جویی می شود.)

به جای اینکه آنها را روی هم انباشته کنید، که می تواند باعث آسیب شود، سعی کنید بچه ها را عادت دهید کفش اسپرت عروسکی که کفش ها را روی قفسه یا جعبه بگذارند.

مربیان (دونده ها) گزینه ای عالی برای بچه های مدرسه ای هستند، اگر سیاست یکنواختی به آنها اجازه دهد. کفش چرم اسپرت زنانه  تا زمانی که مربی به گونه ای طراحی نشده باشد که یک کفش فوق انعطاف پذیر باشد (مانند Nike Free)

  • منابع:
    1. How to buy the best school shoes
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!