سریع و راحت خوابیدن با جوراب و تنظیم دمای بدن

هر چقدر هم عجیب به نظر برسد، خوابیدن با جوراب ممکن است به سریع‌تر خوابیدن جعبه کادو کمک کند. این به این دلیل است که تنظیم دما بخشی ضروری از چرخه خواب است.

خواب بخش مهمی از زندگی هر فرد است. به هر حال انسان ها حدود یک سوم روز خود را در خواب می گذرانند. موسسه ملی بهداشت می گوید که خواب برای عملکرد جوراب بافت طبیعی مغز و بدن ضروری است.

اکثر مردم هر از گاهی برای خوابیدن مشکل دارند. یکی از ترفندهایی که ممکن است امتحان نکرده باشند خوابیدن با جوراب است.

ممکن است به نظر برسد پوشیدن جوراب در رختخواب باعث گرم شدن بیش از حد پاها می شود. جوراب زنانه شیک اما، در واقعیت، این عادت ممکن است به تنظیم دمای داخلی بدن کمک کند.

مطالعه ای در سال 2007 گزارش داد که بزرگسالانی که در رختخواب جوراب معمولی یا گرم می پوشند سریعتر می خوابند منبع مورد اعتماد.

این به این دلیل است که دمای مرکزی بدن یک فرد در طول شب کاهش می‌یابد و در حدود ساعت 4 صبح به پایین‌ترین درجه حرارت می‌رسد. میانگین دمای بدن 98.6 درجه فارنهایت (درجه فارنهایت) است، اما در طول 24 ساعت بین 1 تا 2 درجه تغییر می‌کند.

گرم کردن پاها و دست ها باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود، پاسخی که به آن اتساع عروق می گویند. این گرما را از طریق پوست آزاد می کند و به کاهش دمای مرکزی بدن کمک می کند. جوراب شلواری این به نوبه خود این پیام را به مغز می فرستد که زمان خواب است.

تحقیقات نشان می‌دهد که پوست گرم با سریع‌تر به خواب رفتن منبع قابل اعتماد مرتبط است.

 

  • منابع:
    1. ?Is sleeping with socks on good for you
  • تبلیغات: 
    1. کره ماه به زودی برای زیستن مناسب می شود!
    2. مرد عجیبی که لامپ ال ای دی را در عصبانیت خورد!
    3. چند راه ساده برای رسیدن به کامیابی و موفقیت در زندگی
    4. فروشنده ای برای جذب مشتری میوه های خود را رنگ می کرد دستگیر شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.