طعمی جدید و تابستانی کیک که به منو رستورانی اضافه شد

در تبلیغات بیشتر، Nothing Bundt Cakes طعمی کاملاً جدید را به منوی تابستانی خود معرفی کرده است – کیک لیمو. مهمانان می‌توانند این خوراکی با طراوت کیک بستنی لیوانی را در تمام مکان‌های شرکت‌کننده Nothing Bundt Cakes خریداری کنند.

ماه گذشته، نانوایی های زنجیره ای دو طعم محبوب را به منوی دائمی خود اضافه کردند. توت فرنگی و کرم، که در سال 2014 به عنوان طعم ویژه معرفی شد، با پر کردن میوه توت فرنگی و شکلات سفید خامه ای درست می شود. Snickerdoodle که برای اولین بار در سال 2019 ارائه شد، یک کیک شکر دارچینی مرطوب است که بر اساس شیرینی کلاسیک Snickerdoodle ساخته شده است.

این طعم‌های پرطرفدار به Red Velvet، شکلات چیپسی، شکلات سفید تمشک، لیمو، کونفتی، هویج و وانیل کلاسیک کیک بستنی یخچالی در منو می‌پیوندند و مرمر و اسپند پرالین برای ظهور مجدد احتمالی در آینده وارد «طاق» طعم این برند می‌شوند.

برند لوکس شیرینی پزی Lady M اعلام کرده است که با مکبث در برادوی همکاری می کند تا یک کیک باشکوه بسازد: Strawberry Swirl Mille Crêpes (98 دلار).

Strawberry Swirl Mille Crêpes به عنوان اولین شیرینی قابل حمل با طعم توت فرنگی از این برند، کیک اسفنجی دم کرده توت فرنگی، کرپ های نازک کاغذ، و قطعات توت فرنگی را با طعم های ترش، خامه ای و شیرین گرد هم می آورد. کیک با چرخشی از کرم شیرینی توت فرنگی و پودر توت فرنگی به پایان می رسد.

در بهار امسال، دنیل کریگ بازیگر مورد انتظار خود در کنار روث نگا به برادوی بازگشت کیک بستنی و اولین بازی خود را در برادوی، در تولید درام دلخراش شکسپیر، مکبث، به کارگردانی برنده جایزه تونی، سام گلد، انجام داد.

لیدی ام یک برند قنادی لوکس در شهر نیویورک است که بیش از 50 بوتیک در سراسر جهان دارد.

از اخبار روزانه گرفته تا روندهای صنعت، خبرنامه های پخت کیک بستنی نعنایی به صنعتگران کمک می کند تا تجارت خرده فروشی و خدمات غذایی خود را توسعه دهند.

  • منابع:
    1. Celebrating birthdays and back-to-school with cakes
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه لیزری که می تواند فولاد را نصف کند!
    2. لامپی که باعث کور شدن یک فرد شده است
    3. ساخت جعبه ای که هرگز نمی شکند
    4. دردسر استفاده از رنگ روغنی در آرایشگاه مردانه