فراهم کردن گزینه های مختلف سازماندهی با مبلمان انعطاف پذیر

مبلمان باید انعطاف‌پذیر باشد تا مبل کرم قهوه ای گزینه‌های مختلف را برای سازماندهی فضایی فراهم کند و اطمینان حاصل کند که چیدمان فضا به راحتی با هر فعالیتی که توسط برنامه درسی مدرسه پیشنهاد می‌شود به سرعت و بی‌صدا تطبیق می‌دهد.

برخی از امکانات فضایی که به شیوه‌های آموزشی جدید کمک می‌کنند عبارتند از:

دایره بزرگی از صندلی برای بحث.
گروه های کوچکتر برای بحث های موضوعی.
فضاهایی برای مکالمات اختصاصی با معلم.
فضاهایی برای تمرکز فردی در این صورت ممکن است ارائه پارتیشن های موبایل مفید باشد.
فضاهایی برای نشان دادن کار معلم. در اینجا، فناوری طبع لوبیا چیتی جدید می‌تواند تخته‌های سفید پویا و تعاملی را برای جلب علاقه دانش‌آموزان فراهم کند.

مبل

بنابراین، مبلمان سبک و آسان برای جابجایی نسبت به مبلمان سنتی که معمولاً از چوب ساخته می شوند، برتری دارند. صندلی های چرخ دار گزینه ای عالی هستند زیرا بی صدا و سریع هستند.

همچنین، آنها دارای تنظیمات ارتفاع و چرخش لباس مجلسی دخترانه جدید هستند، بنابراین تمایل به موفقیت بیشتری نسبت به موارد ثابت دارند، که در آن برای دانش آموزانی که نیاز به تغییر مرتب موقعیت دارند، ناراحتی بیشتری وجود دارد.

هر دانش آموز به طور متوسط ​​شش ساعت در روز (تقریباً برای 11 سال) روی صندلی های مدرسه می نشیند. اگر در نظر بگیریم که وقتی دانش‌آموزان می‌روند، همیشه افراد جدید وارد می‌شوند، مشخص می‌شود که سرمایه‌گذاری در مبلمان باکیفیت مؤثرتر از انتخاب قطعات ارزان‌تر و با کیفیت پایین‌تر است.

هنگام انتخاب میز، صندلی و کابینت برای محیط سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف  مدرسه، دوام، سهولت در تمیز کردن و نگهداری و استحکام آنها باید در نظر گرفته شود.

اغلب، هنگامی که مبلمان انتخاب می شود، کار معماری از قبل به پایان رسیده است و بودجه محدود است. برای جلوگیری از کمبود بودجه هنگام انتخاب مبلمان مدرسه، مهم است که این سرمایه گذاری را از ابتدای پروژه در نظر بگیرید.

  • منابع:
    1. Schools of the Future: How Furniture Influences Learning
  • تبلیغات: 
    1. سرمایه دارترین مردان دنیا بیشتر به کجا سفر می کنند
    2. با خرما می توانید در منزل مربا درست کنید
    3. کشف نوعی نگین دندان که مانع پوسیدگی دندان می شود.
    4. زلزله هشت ریشتری که جنوب کشور را لرزاند!