فروش نقل در اصفهان برای بازاریان ممنوع شد

یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد، و ظاهراً کمی نقل در اصفهان نیز همین کار را می کند.

در حالی که شکر تصفیه شده بیش از حد با مشکلات سلامتی مرتبط است، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد مصرف متوسط آب نقل در واقع می تواند به طرق مختلف سلامت شما را افزایش دهد.

هر کسی که دندان شیرینی دارد از قبل می داند که چگونه مقداری آدامس ترش یا یک تکه شکلات می تواند استرس را کاهش دهد و خلق و خوی شما را بهبود بخشد اما دارو هم طرف ماست.

به پایین پیمایش کنید تا با فواید شگفت انگیز آب نبات  و نقل برای سلامتی آشنا شوید!

یک مطالعه در سال 1998 بر روی مردان سالم در سن دانشگاه نشان داد که کسانی که به طور منظم نقل مصرف می کنند، در واقع عمر طولانی تری نسبت به افرادی که این کار را نمی کنند، دارند زندگی واقعا شیرین است!

این مطالعه بین نقل شکر و شکلات تمایزی قائل نشد، بنابراین برخی از اثرات افزایش دهنده زندگی ممکن است ناشی از اثرات آنتی اکسیدانی فنل های شکلات باشد.

نقل

با این حال، شواهد به وضوح نشان می دهد که مردانی که 1 تا 3 بار در ماه نقل می خوردند نسبت به افرادی که به طور منظم آن را می خوردند، عمر طولانی تری داشتند.

وقتی گلوکز کم دارید، که به شما کمک می کند کارهایی را که نیاز به اراده زیادی دارند انجام دهید، می توانید احساس گیجی، مه آلود و فراموشی کنید.

در حالی که در مورد اینکه قند در نقل دقیقا چگونه بر مغز تأثیر می گذارد اختلاف نظر وجود دارد، این درست است که یک شات شکر می تواند به شما کمک کند تا قدرت اراده را افزایش دهید.

این به تمرکز و بهره وری بیشتر در کوتاه مدت ترجمه می شود.

حتی شواهدی وجود دارد که فقط طعم شکر می تواند به بهبود تمرکز کمک کند. از آنجایی که خلق و خوی خوب می تواند به ما کمک کند انرژی بیشتری احساس کنیم، منطقی است که چیزی شیرین بتواند آخرین فشار لازم را برای انجام یک کار دشوار به ما بدهد.

اکنون که فواید نقل را برای سلامتی سریع کرده اید، دلیلی وجود ندارد که خودتان را درمان نکنید.

Candy Club با فرستادن جعبه‌های نقل لذیذ مخصوص و خاص، مستقیماً به درب منزل شما، کار را از مراقبت از خود خارج می‌کند.

بین بیشتر شیرینی ها و بیشتر ترش ها یکی را انتخاب کنید و همین امروز از خود یا یکی از عزیزانتان با هدیه نقل پذیرایی کنید.