فروش کود شیمیایی سفید | فروشگاه مرکزی انواع کود کشاورزی در ایران

كود یک نوع ماده معدنی یا آلی یا بیولوژیک است که دارای عناصر غذایی می باشد . و باعث بالا بردن حاصل خیزی خاک و همچنین با تیمار گیاهی باعث افزایش عملکرد کیفی و کم محصول میشود. کود ها به چند دسته تقسیم میشوند که عبارتند از :

شيميايي – آلي يا ارگانيک – بيولوژيک يا زيستي

انواع کود شیمیایی طبیعی موجود در بازار های ایران است . این مرکز فروش کود شیمیایی سفید و دارای فروشگاه مرکزی انواع کود کشاورزی در ایران است . ما میخواهیم این مرکز  پیام تبدیل به کار آمدترین و برترین شرکت بخش خصوصی در حوزه کالاهای استراتژیک خود در عرصه بین المللی گردیده و رهبریت بازار را در این حوزه به دست آورد.

فروش کود شیمیایی سفید | فروشگاه مرکزی انواع کود کشاورزی در ایران

معرفی انواع کود های شیمیایی

معرفی انواع کود های شیمیاییدر این بخش انواع کود های شیمیایی و قیمت کود شیمیایی را معرفی می کنیم . کود ازت ،کود فسفر ،کود پتاسیم ، کود گوگرد ، کود کلسیم و منیزیم ، که برخی از آنها جز عناصر پر مصرف گیاه یا ماکرو المنت و برخی نیز جز عناصر عناصر کم مصرف گیاه ( میکرو المنت ) میباشد.

عناصر پر مصرف (ماکرو) شامل: ازت – فسفر – پتاس – کلسیم – منیزیم

عناصر کم مصرف (میکرو) شامل : آهن – روی – منگنز – مس – بر

به کود هایی که مجموع عناصر فوق را با هم و به نسبت متناسب دارا باشد اصطلاحا کود کامل اطلاق میشود.

گیاهان مختلف بر حسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایش برگ و خاک به کود های فوق نیازمند خواهند بود 

کاربرد کود شیمیایی سفید

کاربرد کود شیمیایی سفید

کود شیمیایی سفید انواع مختلفی دارد . کاربرد کود شیمیایی سفید برای درختان نیز می باشد . مانند سولفات آمونیوم گرانوله سولفامون . برای اولین بار در ایران کود سولفات آمونیوم بشکل گرانوله در دو سایز و پودری سفید رنگ ( با نام تجاری سولفامون) را مطابق با آنالیز و با کیفیت بهتر از کریستال با محلولیت بالا و قابل پخش با کود پاش و جهت استفاده در باغات و مزارع و با قیمت مناسب در بسته بندی 50 کیلوگرمی عرضه می شود. مزیت های استفاده از کود سولفات آمونیوم گرانول سولفامون : 

 1- جذب سریع تر ازت توسط گیاه به دلیل وجود آمونیوم
2- اصلاح خاک و کاهش pH خاک های قلیایی و آهکی
3- هدر رفت و آبشویی کمتر ازت نسبت به کود اوره
4- قابل استفاده به صورت محلول، پاششی و چالکود
5- افزایش رشد و میزان تولید گیاهان و محصولات 

مهمترین کود های شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی

مهمترین کود های شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی

مهمترین کود های شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی کود های ازت و فسفر ونیترات  و کود اوره مایع می باشد .

سوالی که خیلی از کشاورزان و کارشناسان این حوزه درگیر آن هستند این است که ” کود شیمیایی و زیستی کدام یک می‌تواند برای کشاورزی مفید باشد؟ ”

در این زمینه شما چه نظری دارید؟

کشاورزان عزیز توجه داشته باشید که این تفکر نادرست را که می‌توان کودهای زیستی را جایگزین کودهای شیمیایی کرد و یا حتی بالعکس کودهای شیمیایی را جایگزین کودهای زیستی (میکروبی) کرد را از ذهن خود دور کنید. از آنجایی که کودهای شیمیایی حاوی عناصر ضروری و مورد نیاز گیاه هستند باید آنها را در برنامه‌ غذایی باغات و مزارع خود استفاده کنید و کودهای زیستی (میکروبی) هم به واسطه اینکه باعث حلالیت و جذب بیشتر عناصر شیمیایی شده و مزایای دیگری برای کشاورزی دارند باید این نوع از کودها را هم در کنار کودهای شیمیای مورد مصرف قرار دهید. بنابراین برای رسیدن به عملکرد پایدار و منطقی در کشاورزی بهتر است که این دو نوع کود را بصورت تلفیقی استفاده کرد.

کشاورزان عزیز لطفا با آگاهی کشاورزی کنید.

مصرف کنندگان عزیز لطفا با آگاهی مصرف کنید.

قیمت فروش کود شیمیایی سفید

قیمت فروش کود شیمیایی سفیدقیمت فروش کود شیمیایی سفید به صورت عمده و جزیی قابل مشاهده در سایت می باشد . جهت سفارش به سایت ما مراجعه کنید . و کود شیمیایی سفید در هر نوع و کاربرد مورد نظرتان خریداری فرمایید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.