پرورش بوته های لوبیا در سه هفته توسط دانش آموزان

دانش‌آموزان از شهر و خارج باید تصاویری از گیاهان را در مراحل مختلف رشد و مشاهدات خود با آن ارسال می‌کردند.

دانش آموزان کلاس های ابتدایی بوته های لوبیا را در مدت سه هفته پرورش دادند و در مسابقه ای برای درک اهمیت رشد گیاهان شرکت کردند. دانش آموزان هم از شهر و هم از خارج باید تصاویری از گیاهان لوبیا چیتی گلستان را در مراحل مختلف رشد و مشاهدات خود با آن ارسال می کردند.

برای اینکه جوانه زنی به یک فعالیت هیجان انگیز تبدیل شود، مسابقه باقلا بزرگ در ابتدای ماه راه اندازی شد و کودکان پنج تا هفت ساله بذرهای خود را کاشتند، لوبیا چیتی قرمز گیاهان خود را آبیاری کردند و رشد را اندازه گرفتند.

این مسابقه توسط BD Memorial، کلکته و RiseUpSDGs، یک پروژه مشترک از مدارس، سازماندهی شد که روز دوشنبه به اوج خود رسید. “یادگیری رشد کردن لوبیا قرمز چیزها در رشد اولیه کودکی مهم است.

نه این که بکارند و آن را رها کنند، بلکه با رشد گیاه تقریباً پدر و مادری برای گیاه شوند. وقتی آنها این کار را انجام می دهند متوجه می شوند که چرا در روزهای خاص گیاه به درستی رشد نکرده است.

Paramjeet Kaur Dhillon از RiseUpSDGs در طول برنامه روز دوشنبه گفت لوبیا چیتی خمین که دانش آموزان باید در مورد عدم هدر دادن آب و غذا و خاموش کردن فن مطلع شوند.

او در مورد اهداف توسعه پایدار گفت: “اگر ما بتوانیم زندگی خود را پایدار کنیم، می توانیم آینده ای پایدار بسازیم… مربیان باید الگوهایی را برای دانش آموزان قرار دهند تا از آنها پیروی کنند.”

 

  • منابع:
    1. School students compete on how to nurture bean plants
  • تبلیغات: 
    1. جعبه ای که در آن پر از مواد مخدر یافت شد
    2. رنگ روغنی رئیس جمهور را از تصادف وحشتناک نجات داد
    3. کفش چرم یک شهر را به آتش کشید!
    4. کودکانی که از لوله خرطومی به عنوان سرسره استفاده می کنند