کشف درب چوبی قدیمی و چوب کیلویی گران قیمت در غارهای همدان

گروه فورمیکا مناسب ترین و کاربردی ترین طرح ها و دکورها را برای طراحی درب و پالت چوبی دست دوم به دقت در نظر گرفته است. معرفی 15 “رنگ” جدید، همه در بافت Matte58 و 4 “رنگ” منتخب اکنون در بافت های Naturelle و Linewood موجود است تا جزئیات چوب را روی رنگ نشان دهد.

مجموعه درهای Formica واقعاً از طبیعت الهام گرفته شده است و 20 دکور چوبی جدید را در بافت های مختلف معرفی می کند که مطابق با هر طرح چوبی است.

نینا بیلی، رهبر طراحی اروپایی در گروه فورمیکا، می‌گوید: «مجموعه به‌روز شده Formica Door به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب‌ترین و قابل استفاده‌ترین طرح‌ها و دکورها را برای کاربرد درب داشته باشد.

و همچنین در نظر دارد قیمت درب چوبی ارزان را به مناسب در نظر گیرد. این مجموعه شامل «رنگ‌های» کامل Formica و همچنین طیف وسیعی از دانه‌های چوبی و مجموعه‌ای کوچک از الگوها است.

هنگام انتخاب محصولات برای محدوده Doors ما واقعاً ویژگی های زیبایی شناختی را که یک درب به یک فضا می آورد در نظر گرفتیم.

درب

درب چوبی قدیمی نه تنها وسایل کاربردی برای بستن فضاها و ایجاد یک ورودی و خروجی هستند، بلکه بخش مهمی از طراحی داخلی کلی هستند و اغلب می‌توانند نقطه پایانی برای ایجاد ظاهری شفاف و ظریف باشند.

معرفی رنگ ساده جدید; سبزها، قرمزها و سری های شبانه، رویکردی خام و زمینی دارند. پالت سبز جدید همچنان به روند طراحی بیوفیلیک و تم «در فضای باز» پاسخ می‌دهد و شامل رنگ‌های خاکی طبیعی سبز در رنگ‌های پیچیده و آرام‌بخش است.

قیمت چوب کیلویی برای این شرکت در طراحی و ساخت درب ها تاثیر مستقیم دارد. رنگ‌های قرمز خاکی و سفالی معرفی شده‌اند که مطابق با روند مواد طبیعی‌تر است که به ظاهر مصنوعی و اصیل متصل می‌شوند.

پالت‌های جدید قرمز شامل مجموعه‌ای از رنگ‌های سفالی از جمله سفالی، خشتی و آجری، در کنار رژگونه، صورتی است که به عنوان رنگ خنثی جدید و حنا، قرمز عمیق و طبیعی در کانون توجه قرار گرفته است.

  • منابع:
    1. New Formica® Doors Collection | Where style meets durability
  • تبلیغات: 
    1. صابون خرچنگ اصل کوسه جلبک دریایی
    2. لباس مجلسی،از پارچه های شفاف
    3. تغییرات رخ داده در محرک های چشایی توسط لیمو
    4. رایحه مو با استفاده از گلاب